Karta charakterystyki CLP - co to jest?
23 lutego 2023Dla bezpieczeństwa i jakości substancje chemiczne i niebezpieczne mieszaniny muszą być profesjonalnie przygotowane i oznakowane. Firma Feed REACH Consulting posiada wszelkie uprawnienia...
Czy tworzysz unikalne, ręcznie robione przedmioty jako hobby lub rozrywkę? Niezależnie od tego, czy jesteś kaligrafem czy ceramiczką, rozważ założenie sklepu Etsy, aby promować swoje produkty na całym świecie.
Z ponad 33 milionami kupujących, Etsy oferuje Ci możliwość sprzedaży swoich produktów na dużą skalę dla globalnej publiczności. Skupia się on na unikalnych, ręcznie robionych przedmiotach i ma na celu zaoferowanie społeczności, w której twórcy i kupujący mogą się połączyć.
Co najlepsze, sprzedaż za pośrednictwem Etsy to świetny sposób na złagodzenie wpływu blokad spowodowanych pandemią lub innym nieprzewidzianym działaniem Boga. Etsy był w rzeczywistości jednym z największych zwycięzców w świecie handlu detalicznego podczas Covid, ponieważ popyt na maski na miarę i inne towary, które konsumenci nagle starali się znaleźć, wzrósł w 2020 r., powodując podwojenie przychodów i czterokrotne zwiększenie zysków firmy do końca roku.
Co więcej, 91% firm na Etsy jest prowadzonych przez jedną osobę pracującą w domu. Jeśli myślisz o dołączeniu do nich, czytaj dalej, aby uzyskać nasz pełny przewodnik po tym, co musisz wiedzieć.
Startups.co.uk może pomóc Twojej firmie odnieść sukcesW Startups.co.uk pomagamy małym brytyjskim firmom rozpocząć działalność, rozwijać się i odnosić sukcesy. Mamy pomocne zasoby, aby pomóc nowym firmom w rozpoczęciu działalności - możesz skorzystać z poniższego narzędzia, aby zacząć już dziś.
W czym Twoja firma potrzebuje pomocy? Planowanie projektu Tworzenie strony internetowej Uzyskanie kredytu na działalność gospodarczą Założenie konta bankowego Rozpoczęcie działalnościJeśli chodzi o umiejętności, będziesz musiał być...
Na Etsy produkty są podzielone na następujące kategorie:
Pomyśl o swoich produktach - do jakiej kategorii by pasowały? Być może dla niektórych jest to wyraźnie jedna kategoria, podczas gdy dla innych mogłyby pasować do wielu kategorii. Jeśli jeszcze nie zdecydowałeś, co chcesz sprzedawać, czytaj dalej, aby zaczerpnąć trochę inspiracji.
Kiedy dodajesz produkt do listy na Etsy, możesz wybrać kategorię, do której trafi, a także podkategorie. Możesz wybrać tylko jedną kategorię dla każdego przedmiotu, więc naprawdę skup się na swojej niszy i na tym, jak chcesz, aby klienci znaleźli Twój sklep i produkty.
Podczas gdy Etsy skupia się na osobliwych, indywidualnych przedmiotach, istnieje wiele produktów, które możesz sprzedawać. Aby dać Ci do myślenia, oto kilka potencjalnych pomysłów:
Najlepsza wskazówka Etsy #1
Wypełnij swój sklep Etsy towarem
Im więcej produktów umieścisz w swoim sklepie, tym większe są szanse, że zostaniesz znaleziony.
Pamiętaj, że Etsy to przede wszystkim pojedyncze sztuki, które nie są łatwo dostępne w innych miejscach. Warto skupić się na jednej dziedzinie i robić to naprawdę dobrze - wykorzystaj Etsy jako sposób na zaprezentowanie swojego doświadczenia.
Plus, jak wspomniano wcześniej, co zdecydujesz się sprzedać musi być coś, co kochasz robić - i są w stanie, i chcą zrobić - wiele razy. W końcu taki jest cel, ponieważ liczne zamówienia sugerują, że Twój sklep dobrze sobie radzi.
Warto wziąć pod uwagę wagę produktów - cięższe przedmioty będą droższe w wysyłce, więc pomyśl o tym w procesie podejmowania decyzji.
Oceń również, czy Twój produkt może być sprzedawany przez cały rok - podczas gdy towary sezonowe zapewniają nabywców w okresach szczytowych, celem długoterminowym jest stworzenie zrównoważonego biznesu.
Zasadniczo produkty, które zdecydujesz się sprzedawać na Etsy, to przedmioty, które z chęcią wykonujesz hobbystycznie, ale teraz chcesz zarobić na swoim talencie. Jest to przeciwieństwo założenia sklepu (czy to internetowego czy stacjonarnego), którego jedynym celem jest zarobienie jak największej ilości pieniędzy.
Etsy top tip #2
Oznaczaj swoje produkty za pomocą słów kluczowych
Przy tak wielu niezależnych sprzedawcach i dostępnych unikalnych przedmiotach, jak znaleźć swoją niszę na Etsy i wyróżnić się? Istnieje kilka sposobów, w jaki możesz do tego podejść, w tym:
Na tym etapie ważne jest, aby zebrać swoje pomysły razem i przekształcić je w strategię zakładania biznesu na Etsy. Oznacza to zastanowienie się nad swoim biznesplanem - na przykład:
Skonsoliduj te pomysły w zwięzły plan, do którego możesz wracać w razie potrzeby, aby upewnić się, że Twój biznes zmierza w pożądanym przez Ciebie kierunku.
Możesz pobrać darmowy szablon biznesplanu tutaj.
Teraz jeden z najciekawszych, a zarazem najważniejszych kroków. Wybór nazwy to kluczowa decyzja i duża część zakładania sklepu Etsy. Wykorzystaj to jako okazję do zastanowienia się nad swoimi produktami, swoją marką i tym, jak chcesz, aby były one przedstawiane.
To szansa na bycie kreatywnym i wykorzystanie swojej autoekspresji - to właśnie w ten sposób Ty i Twoje produkty zostaną zapamiętane przez klientów, więc wybierz mądrze.
Jakie są zasady Etsy dotyczące zmiany nazwy sklepu?
Przed otwarciem sklepu możesz zmienić nazwę tyle razy, ile chcesz.
Po otwarciu sklepu, możesz zmienić nazwę tylko raz. Jeśli będziesz chciał zmienić ją ponownie, zostanie ona przesłana do Etsy do sprawdzenia.
Wykorzystaj czas przed uruchomieniem sklepu na eksperymenty i wypróbuj kilka wariantów swojej nazwy. Jeśli wybrana przez Ciebie nazwa sklepu nie jest dostępna (być może jest już zajęta), Etsy zaleca dodanie do niej słowa "workshop" lub "co".
Powinieneś również pomyśleć o słowach kluczowych. Wyobraź sobie, że jesteś klientem - co wpisałbyś do paska wyszukiwania, aby znaleźć Twój sklep/produkty?
Możesz również użyć słów kluczowych w opisach swoich produktów. Jeśli przejdziesz do zakładki "Twój sklep", a następnie "Statystyki", możesz sprawdzić statystyki sklepu, aby dowiedzieć się, jakich słów klienci używają najczęściej i najrzadziej.
Polityka Etsy mówi, że "wszystko, co jest wystawione na sprzedaż na Etsy musi być wykonane ręcznie, w stylu vintage lub z zapasów rzemieślniczych". Dodatkowo, musi być wykonane lub zaprojektowane przez Ciebie, przy użyciu Twoich własnych zdjęć.
Jeśli Twoje produkty nie spełniają tych kryteriów, ale jesteś zainteresowany sprzedażą online, sprawdź nasze przewodniki dotyczące rozpoczęcia działalności w serwisie eBay i rozpoczęcia działalności w serwisie Amazon Marketplace, aby znaleźć odpowiedni sklep internetowy dla swojego początkującego przedsiębiorcy.
Ponieważ Etsy skupia się na małych firmach i niezależnych sprzedawcach, duży nacisk kładziony jest na uczciwość i zaufanie - produkty, które sprzedajesz, są naprawdę wykonane przez Ciebie. Jeśli chodzi o zdjęcia, możesz zrobić je sam lub zatrudnić profesjonalnego fotografa - to zależy od Ciebie.
Jeśli robisz zdjęcia samodzielnie, użyj najlepszego możliwego aparatu. Pomyśl o miejscu, kącie i porze dnia (naturalne światło jest zazwyczaj preferowane), aby pomóc Ci stworzyć zdjęcia, które najlepiej i najdokładniej przedstawiają Twoje produkty.
Główna wskazówka Etsy #3
Zrób świetną fotografię produktu
Kiedy już otworzysz swój sklep, Etsy dostarcza więcej informacji na temat tego, jak możesz go używać i sprzedawać. Pełne wytyczne dotyczące marki Etsy możesz przeczytać tutaj. Możesz też znaleźć krótkie podsumowanie głównych punktów poniżej:
Jednym z kluczowych aspektów, których będziesz potrzebować, aby z powodzeniem prowadzić sklep Etsy, jest możliwość przyjmowania płatności.
Kiedy zakładasz konto na Etsy, zostaniesz poproszony o wybranie metody płatności (w jaki sposób klienci będą płacić za towary lub usługi, które sprzedajesz na Etsy). Istnieją cztery opcje:
Jest to również dobry moment na zastanowienie się nad cenami. Ogólnie rzecz biorąc, ceny są ustalane na dwa sposoby: albo poprzez obliczenie ile kosztuje Cię wykonanie każdego przedmiotu, wliczając w to Twój czas i materiały, albo opierasz swoje ceny na tym, co oferuje Twoja konkurencja.
Najlepsza wskazówka Etsy #4
Wyceń to dobrze
Kiedy rozważasz swoje opcje płatności, powinieneś również rozważyć, jaka będzie Twoja polityka zwrotów. Dla niestandardowych, spersonalizowanych przedmiotów może nie być możliwe, aby zaoferować zwroty, podczas gdy dla innych przedmiotów może być w stanie zaoferować pewne okno czasu dla klientów, aby wysłać rzeczy z powrotem.
Musisz zdecydować, jakie są wymagania w tym zakresie, takie jak ilość czasu i powody zwrotu, a także w jakim stanie musi być produkt, pamiętając o ustawowych prawach swoich klientów.
Niezależnie od tego, jaką metodę płatności wybierzesz, przydatne będzie konto handlowe. Ten rodzaj konta bankowego działa jako punkt pośredni, zbierając środki pomiędzy ich opuszczeniem przez klienta a wpłynięciem na konto bankowe Twojej firmy.
Jako pośrednik między Tobą a Twoimi klientami, oferuje ono sposób na zapewnienie, że płatności są bezpieczne, pewne i zgodne z prawem dla obu stron. Aby porozmawiać z dostawcami i porównać oferty na konta handlowe, wypełnij formularz.
Jeśli chcesz oferować swoje przedmioty na sprzedaż na Etsy, będziesz musiał uiścić opłatę dla sprzedawcy Etsy. Chociaż dołączenie do witryny jest bezpłatne, aby korzystać z funkcji ecommerce, będziesz musiał uiścić niezbędne opłaty.
W dniu 16 lipca 2018 roku Etsy zmieniło swoje opłaty i pakiety. Oprócz opłat za listy i transakcje, istnieją opłaty, które teraz dotyczą również kosztów wysyłki i opłat za Etsy Payments.
Typ | Kwota |
---|---|
Opłata za przystąpienie | Darmowa |
Opłata za wystawienie oferty | £0.15 za każdą ofertę |
Opłata transakcyjna | 5% za transakcję |
Koszt wysyłki | 5% za wysyłkę |
Opłata za przetwarzanie płatności Etsy | 4% + £0.20 za każdy przedmiot |
Etsy oferuje również dwa pakiety - Standard i Plus. W styczniu 2019 roku planuje uruchomić również trzeci pakiet (Premium). Są one opcjonalne i oferowane na zasadzie miesięcznej usługi subskrypcji.
Plan | Opłata | Odpowiedni dla... |
---|---|---|
Standard | Darmowy | Dopiero zaczynam |
Plus | £15.20 miesięcznie | Chcesz się rozwijać |
Pamiętaj, że ceny podane są w dolarach amerykańskich, więc mogą się różnić w zależności od kursu wymiany walut.
Więcej informacji na temat płatności i rozliczeń oraz inne kluczowe kroki znajdziesz w przewodniku Etsy "Otwórz sklep".
Teraz czytaj dalej, aby poznać każdy krok otwierania sklepu Etsy.
W tym momencie otworzyłeś swój sklep na Etsy i być może udało Ci się już sprzedać kilka produktów (nie martw się, jeśli tak się nie stało). Teraz, gdy już wykonałeś pracę, aby uruchomić swój sklep Etsy, nadszedł czas, aby rozwinąć początkowe kroki, w celu budowania rozmachu i sprzedaży.
Możesz również rozważyć wyjście poza swój sklep Etsy. Jeśli jesteś szczególnie zainteresowany biznesem online, możesz sprawdzić nasz przewodnik tutaj, gdzie dowiesz się więcej o handlu elektronicznym i innych strategiach biznesowych online.
Po stworzeniu sklepu Etsy, musisz upewnić się, że ludzie wiedzą o jego istnieniu. Jednym z najlepszych sposobów na to jest wykorzystanie mediów społecznościowych - jest to darmowy sposób na dotarcie do potencjalnych klientów na całym świecie.
Istnieje wiele platform, z których możesz korzystać, ale zastanów się nad swoją grupą docelową i platformami, które najlepiej odzwierciedlają Twoją markę i produkty.
Instagram i Pinterest są platformami bardzo wizualnymi, więc korzystanie z nich jest idealnym sposobem na promowanie zapasów, jak również procesu stojącego za gotowym produktem. Podobnie, Pinterest ma reputację serwisu skupiającego się na rzemiośle, poszukującego inspiracji - idealnego, aby pokazać, jak to wszystko razem powstaje. Z kolei Instagram to świetny sposób na rozwijanie umiejętności fotograficznych w celu pokazania swoich produktów, idealny, gdy wszystko jest już ukończone.
Inne sposoby na sprzedaż swoich produktów obejmują stworzenie własnej strony internetowej. Jest to absolutnie niezbędne, ponieważ daje klientom miejsce, do którego mogą się udać, aby dowiedzieć się więcej.
Kreatory stron internetowych takie jak Wix czy Squarespace dadzą ci dostęp do mnóstwa wspaniałych, przyciągających wzrok szablonów, dzięki czemu z łatwością stworzysz twarz online dla swojego sklepu, którą będą mogli odwiedzać potencjalni i obecni klienci.
Word-of-mouth i rekomendacje są nadal silnym sposobem promowania Twojego sklepu Etsy. Dodatkowo, korzystanie z tej formy komunikacji offline może pasować do etosu Twojej marki.
Jeśli jesteś małą firmą lub niezależnym sprzedawcą, który oferuje indywidualne, ręcznie robione przedmioty, to tworzenie szumu poprzez word-of-mouth może odzwierciedlać podejście back-to-basics, które stosujesz w swojej pracy. Odzwierciedla to znaczenie społeczności, którą Etsy również promuje.
Główna wskazówka Etsy #5
Stwórz tożsamość marki i promuj się
Innym sposobem na rozwinięcie obecnej oferty jest rozszerzenie opcji wysyłki. Jeśli Twoje obecne działania koncentrują się wyłącznie na Wielkiej Brytanii, rozważ poszerzenie grona odbiorców i skierowanie się do nabywców z zagranicy.
Produkt "made in the UK" może być naprawdę atrakcyjny dla międzynarodowych klientów, a poszerzenie grupy docelowej może pomóc w zwiększeniu popytu na Twój produkt.
Jeśli zdecydujesz się rozwinąć swój sklep Etsy w ten sposób, pamiętaj, aby sprawdzić i dopracować proces wysyłki. Bądź realistą co do tego, jak długo klienci z zagranicy będą musieli czekać na swoje produkty.
Ponadto sprawdź, czy Twój produkt nadaje się do wysłania za granicę - jeśli używasz surowych lub naturalnych materiałów, takich jak drewno lub miód, to może on nie przejść przez odprawę celną!
Ponadto, poinformuj klientów o kosztach wysyłki międzynarodowej, a także o tym, kto jest odpowiedzialny za opłacenie cła importowego (jeśli takie istnieje).
Na początku tego przewodnika, powiedzieliśmy, aby skupić się tylko na jednym produkcie do produkcji i sprzedaży. Jeśli ten proces sprawił, że myślisz, że możesz zrobić więcej i masz inne produkty do sprzedania, to teraz jest czas, aby rozważyć założenie kolejnego sklepu - możliwe jest posiadanie wielu sklepów na Etsy UK.
Jak założyć kilka sklepów na Etsy
Jeśli chcesz się skupić na zwiększeniu sprzedaży, pomocne mogą okazać się promocje. Na przykład, aby wzbudzić zainteresowanie na początku lub zwiększyć zakupy w czasie przerwy, rozważ obniżenie cen niektórych produktów i przeprowadzenie wyprzedaży.
Jeśli nie chcesz obniżać cen, pomyśl o zaoferowaniu "dodatków". Jeśli są jakieś szczególne elementy, które dobrze ze sobą współgrają, można je zebrać razem i zaproponować klientom różne kombinacje.
Chociaż prawdopodobnie zależy Ci na jak najszybszym rozpoczęciu działalności, pamiętaj, aby poświęcić czas na zapoznanie się z przepisami dotyczącymi sprzedaży online, takimi jak przepisy, których musisz przestrzegać i co musisz zrobić, aby zapewnić zgodność z przepisami dotyczącymi handlu online.
Studium przypadku biznesowego: Nana Evans, założycielka LoveYaaYaaJak wybrałaś rodzaj sklepu Etsy?
"Zdecydowałam się na stronę internetową, ponieważ wydawała mi się najłatwiejszą drogą do odbiorców już zaangażowanych w produkty handmade. Wybrałam Etsy, ponieważ jest to wiodąca strona dla produktów handmade i ma ponad 100 milionów odwiedzających.
Co robisz, aby Twój biznes i produkty wyróżniały się na Etsy?
"Jest tylko pięciu sprzedawców, którzy robią skórzane paski podobne do moich. Kiedy więc po raz pierwszy dołączyłam do Etsy, przyjrzałam się wiodącym sprzedawcom i dodałam to, czego im brakowało, a także stworzyłam tożsamość marki, która odróżniałaby mnie od konkurencji.
"Postanowiłam upewnić się, że mój sklep ma największy wybór pasów Obi dostępnych w Internecie i że skupię się na asortymencie, który każdy może nosić, od petite do plus size.
Opisz proces wyboru nazwy swojego sklepu.
"Nazwa sklepu była bardziej związana z energią, którą chciałam, aby moja marka ucieleśniała. Nazwałam swój biznes Love YaaYaa, aby uczcić życie mojej siostry.
"Zawsze czułam, że moja siostra YaaYaa prowadziła mnie i wspierała mnie w mojej kreatywnej przedsiębiorczości, więc czułam się jak odpowiedni hołd dla jej dziedzictwa, aby nazwać moją markę na jej cześć.
"Z biegiem lat wiele osób mówiło mi, że YaaYaa jest używana w Ameryce jako określenie siostrzanego związku, więc faktycznie dobrze się to sprawdza w przyciąganiu kupujących, którzy czują, że moje produkty wspierają ich w tworzeniu stylu, którego nie mogliby znaleźć na ulicy.
Jak pracowało Ci się z wytycznymi Etsy dotyczącymi marki?
"Jestem zwolenniczką Etsy i uwielbiam to, co Etsy zrobiło dla kreatywnych przedsiębiorców takich jak ja. Jest tam wiele wsparcia dla sprzedawców i klientów. Myślę, że jest to uczciwa platforma i społeczność.
Co musiałaś zrobić, aby móc przyjmować płatności przez Etsy?
"Etsy sprawia, że otrzymywanie płatności jest bardzo proste - wszystko jest obsługiwane wewnętrznie. Wszystko czego potrzebujesz to konto bankowe i karta debetowa do codziennych, cotygodniowych lub comiesięcznych wpłat.
Jak zarządzasz opłatami dla sprzedawców?
"Ja wybieram miesięczne opłaty dla sprzedawców, a do ich uiszczania wykorzystuję moje sprzedaże na Etsy.
Jaką radę możesz zaoferować naszym czytelnikom, aby mogli rozwijać swój sklep i/lub zwiększyć sprzedaż?
"Pięć głównych punktów, aby odnieść sukces na Etsy:
Masz 10 zdjęć do wypełnienia - użyj ich wszystkich; wybór białego tła i zdjęć lifestylowych
Opisy, które zawierają jasne, pomocne informacje na temat Twoich produktów; szybko odpowiadaj na pytania i wysyłaj przedmioty tak szybko, jak to możliwe
Nawet jeśli są inni ludzie tworzący podobne produkty do Ciebie, dodaj swój osobisty akcent, aby mieć pewność, że się wyróżnisz
Korzystaj z promowanych aukcji, reklam na Facebooku, Pinterest i reklam Google.
Intencja jest najważniejsza - postaraj się zrobić wszystko co w Twojej mocy i rozwiązać problem dla Twojego klienta".
- Nana Evans, LoveYaaYaa
Z lektury tego przewodnika dowiedziałeś się, jakie kroki musisz podjąć, aby stworzyć sklep na Etsy. Obejmuje to podstawowe czynności, takie jak wybranie nazwy i przyjmowanie płatności, a także jak rozwinąć swój sklep internetowy i przenieść go na wyższy poziom. Dowiedziałeś się również o pięciu najważniejszych wskazówkach dotyczących sprzedaży na Etsy.
Więc co dalej? Teraz jest czas, aby zarejestrować się i rozpocząć sprzedaż, i miejmy nadzieję, że przekształcić swoją pasję w zysk!
Podziel się tym postem
Komentarze